Головна Теорія масової комунікації Реєстрація

Вхід

Вітаю Вас Гість | RSSСубота, 27.04.2024, 12:00
Меню сайта

Категории раздела
Мои файлы [23]

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 60

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входа

Каталог файлов
Головна » Файли » Мои файлы

МЕТОДИЧНИЙ ОРІЄНТАТОР з лабораторного практикуму «ЖУРНАЛІСТСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ»
[ Викачати з сервера (177.6 Kb) ] 21.11.2014, 16:11

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

 

 

МЕТОДИЧНИЙ ОРІЄНТАТОР

з лабораторного практикуму «ЖУРНАЛІСТСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ»

 

 

1 курс ( на осінь і весну)

 

Необхідно для атестації:

 

  1. Оформити досьє або альбом з вирізками інформаційних жанрів (по 3-4 приклади і паспортизація).
  2. Оформити досьє вдалих і невдалих заголовків та підзаголовків.
  3. Подати індивідуальний звіт про виконану творчу роботу за звітний період.

 

 

2-3 курс

 

Осінь

 

Курс

Завдання 1, групове[1]

Бали

 

Завдання 2, групове

Бали

Завдання 3, індивідуальне

Бали

Усього балів

2 і 3

1. Вибрати публіциста, за творчістю якого стежите, на матеріалах якого можна повчитись, або якого готові критикувати:

а) спеціалізується на міжнародній тематиці;

б) спеціалізується на економічній тематиці;

в) спеціалізується на культурологічній тематиці;

г) спеціалізується на соціальній тематиці;

д) спеціалізується на політологічній тематиці.

2. Обрати одну-дві концептуальні публікації для аналізу (зробити ксерокопії або ж роздрукувати, паспортизувати).

3. Вивчити та оцінити відгуки з приводу останніх публікацій, дотримуючись балансу. Оформити виконану роботу короткими коментарями, які готує група.

4. Визначити сильні і слабкі сторони аналізованих текстів, беручи до уваги проблематику, актуальність, незаангажованість, своєчасність, засоби мовної майстерності та жанрові особливості.

5. Визначити домінуючі функції журналістики в аналізованих текстах, пояснити їх.

6. Визначити задіяні державотворчі та держаруйнівні механізми, обґрунтувати їх.

 

 

0-5

 

 

 

 

 

 

 

 

0-5

 

 

 

 

0-10

 

 

 

 

0-10

 

 

 

0-10

 

 

Усього – 0-40

7. Підготувати концептуальне осмислення обраної тематики, оцінка моніторингу, внесення змін та уточнень у повідомлення, визначення тенденцій тощо (тобто підготувати публіцистичний матеріал з власним поглядом на обрану тему обсягом 3-4 друковані сторінки). Виконує група.

 

 

 

0-30

1. Написати і підписати звіт про виконану протягом семестру індивідуальну творчу журналістську роботу:

а) опубліковане;

б) подане до друку[2].

 

2. Подати ксерокопії публікацій, теле- і радіо сценаріїв (сценарних планів) з повною паспортизацією або копії ненадрукованих журналістських матеріалів[3].

 

3. Результати попередньої атестації з журналістської майстерності (або практики)*.

 

Примітка.

Індивідуальні звіти студенти подають на кафедру за 30 днів до початку залікової сесії.

 

0-5

 

 

 

 

0-15

 

 

 

 

 

 

0-10

 

 

 

Усього – 0-30

0-100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Результати попередньої атестації (із журналістської майстерності або практики) переводяться у бали так:

90-100 = 10

86-89 = 9

82-85 = 8

78-81 = 7

74-77 = 6

70-73 = 5

66-69 = 4

61-65 = 3

56-60 = 2

51-55 = 1

0-50 = 0

 

Автор курсу – Мар’ян Житарюк,

доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри журналістики ВДМУ ім. М.Коцюбинського

 

pidpys_Zhytar

 

 

 

2-3 курс

 

Весна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Курс

Завдання 1, групове

Бали

 

Завдання 2, групове

Бали

Завдання 3, індивідуальне

Бали

Усього балів

2

1. Узяти аналітичний матеріал обсягом 400-600 газетних рядків на суспільно-значущу тему в національному виданні і на його основі підготувати:

а) кореспонденцію або проблемну замітку обсягом до 150 газетних рядків;

б) дати новий заголовок, який би відповідав новій формі і змісту та написати відповідний лід;

г) доповнити свій матеріал коментарями експертів (мінімум двох) – по 20-50 газетних рядків кожен.

Примітка.

1. Завдання виконує авторська група у складі 3-5 осіб і подає на кафедру за 30 днів до початку залікової сесії у надрукованому вигляді.

2. Аналітичний матеріал не повинен повторюватись.

3. Бали за виконане завдання зараховуються кожному студентові зі складу групи однаково.

 

 

 

 

 

0-30

 

 

0-5

 

 

 

0-5

 

 

Разом: 0-40 балів

1. Скласти план тематичної сторінки або розвороту. Тему запропонувати самостійно.

 

2. Підготувати макет тематичної сторінки або розвороту. Вказати формат і тип видання.

 

Примітка.

1. Завдання виконує авторська група у складі 3-5 осіб і подає на кафедру за 30 днів до початку залікової сесії.

2. Бали за виконане завдання зараховуються кожному студентові однаково.

0-10

 

 

 

 

0-20

 

 

 

 

 

 

Разом: 0-30 балів

1. Написати і підписати звіт про виконану протягом семестру індивідуальну творчу журналістську роботу:

а) опубліковане;

б) подане до друку.

 

2. Подати ксерокопії публікацій, теле- і радіо сценаріїв (сценарних планів) з повною паспортизацією або копії ненадрукованих журналістських матеріалів.

 

3. Результати попередньої атестації з журналістської майстерності (або практики)*.

 

Примітка.

Індивідуальні звіти студенти подають на кафедру за 30 днів до початку залікової сесії.

0-5

 

 

 

 

 

 

 

0-15

 

 

 

 

 

0-10

 

 

 

Разом: 0-30 балів

0-100

3

1. У щоденних загальнонаціональних виданнях (2 групи), на радіо і телебаченні (2 групи), в інтернеті (2 групи) за один і той же день знайти інформацію з приводу однієї й тієї ж події (подія – на вибір групи).

2. На основі зібраного опосередкованого фактажу, відповідно до п.1, підготувати аналітичний матеріал обсягом 250-300 газетних рядків.

3. Подати заголовок, підзаголовок і лід або врізку.

4. Навести експертні коментарі – не менше двох обсягом 20-50 газетних рядків кожен.

Примітка.

1. Завдання виконує авторська група у складі 3-5 осіб і подає на кафедру за 30 днів до початку залікової сесії у надрукованому вигляді.

2. Бали за виконане завдання зараховуються кожному студентові зі складу групи однаково.

 

 

 

0-5

 

 

 

 

0-30

 

 

 

0-5

 

 

0-5

 

 

Разом: 0-45 балів

1. Скласти план номера газетного видання на 4 сторінки.

 

2. Підготувати макет чотирьох сторінок газетного видання із розміщенням власного аналітичного матеріалу та коментарів. Вказати формат і тип видання.

 

Примітка.

1. Завдання виконує авторська група у складі 3-5 осіб і подає на кафедру за 30 днів до початку залікової сесії.

2. Бали за виконане завдання зараховуються кожному студентові однаково.

0-10

 

 

 

0-15

 

 

 

 

 

 

Разом: 0-25 балів

1. Написати звіт про виконану протягом семестру індивідуальну творчу журналістську роботу:

а) опубліковане;

б) подане до друку.

 

2. Подати ксерокопії публікацій, теле- і радіо сценаріїв (сценарних планів) з повною паспортизацією або копії ненадрукованих журналістських матеріалів.

 

3. Результати попередньої атестації з журналістської майстерності (або практики)*.

 

 

Примітка.

Індивідуальні звіти студенти подають на кафедру за 30 днів до початку залікової сесії.

0-5

 

 

 

 

 

 

0-15

 

 

 

 

 

0-10

 

 

 

Разом: 0-30 балів

0-100

 

Автор курсу – Мар’ян Житарюк,

доктор наук із соціальних комунікацій,

професор кафедри журналістики ВДМУ ім. М.Коцюбинського

pidpys_Zhytar

 

4 курс

 

Осінь

 

Курс

Завдання 1, групове

Бали

 

Завдання 2, групове

Бали

Завдання 3, індивідуальне

Бали

Усього балів

4.

1. На основі власних (з числа представників групи) тематично-споріднених публікацій у різних виданнях підготувати один аналітичний матеріал обсягом 250-300 газетних рядків.

2. Подати заголовок, підзаголовок і лід або врізку.

3. Навести експертні коментарі – не менше двох обсягом 20-50 газетних рядків кожен.

Примітка.

1. Завдання виконує авторська група у складі 3-5 осіб і подає на кафедру за 30 днів до початку залікової сесії у надрукованому вигляді.

2. Бали за виконане завдання зараховуються кожному студентові з числа групи однаково.

0-30

 

 

 

 

 

0-5

 

 

0-5

 

 

Разом: 0-40 балів

1. Скласти план тематичної сторінки або розвороту на основі власних опублікованих матеріалів.

 

2. Підготувати макет тематичного розвороту на основі власних опублікованих матеріалів. Вказати формат і тип видання.

 

Примітка.

1. Завдання виконує авторська група у складі 3-5 осіб і подає на кафедру за 30 днів до початку залікової сесії.

2. Бали за виконане завдання зараховуються кожному студентові однаково.

0-10

 

 

 

 

0-20

 

 

 

 

Разом: 0-30 балів

1. Написати звіт про виконану протягом семестру індивідуальну творчу журналістську роботу:

а) опубліковане;

б) подане до друку.

 

2. Подати ксерокопії публікацій, теле- і радіо сценаріїв (сценарних планів) з повною паспортизацією або копії ненадрукованих журналістських матеріалів.

 

3. Результати попередньої атестації з журналістської майстерності (або практики)*.

 

Примітка.

Індивідуальні звіти студенти подають на кафедру за 30 днів до початку залікової сесії.

0-5

 

 

 

 

 

 

 

0-15

 

 

 

 

 

0-10

 

Разом: 0-30 балів

0-100

 

4 курс

 

Весна

 

  1. Завдання для групи. Підготувати тематичний випуск газети або журналу, або теле- чи радіопрограми (мінімум на 4 сторінки формату А3 або 8 сторінок формату А4). Вибір теми, формату, жанрів і т.д. – на вибір студентів. Оцінка: 0-50 балів.
  2. Індивідуальні завдання:

А) концептуальні розмисли на актуальну тему (колумністика) – обсягом 2-3 сторінки А4, кегль 14. Оцінка: 0-30.

Б) власні публікації (звіт (0-5), фотокопії паспортизованих публікацій (0-10), попередні індивідуальні набутки (0-5)). Оцінка: 0-20.

 

Автор курсу – Мар’ян Житарюк,

доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри журналістики ВДМУ ім. М.Коцюбинського

 

pidpys_Zhytar

 

 

[1] Під поняттям «групове» завдання слід розуміти роботу міні-групи, міні-редакції на 3-5 осіб.

[2] Звіт можна писати від руки. Обов’язково вказати період публікування (підготовки) журналістських текстів (скажімо, з 1 вересня по 25 листопада), поставити дату.

[3] Публікації можуть бути оцінені найвищим балом, по-перше, якщо, крім інформаційних жанрів, є й аналітичні, по-друге, крім навчальної (університетської), студент друкується в періодичній пресі (на радіо чи ТБ). Матеріали практики без публікацій у семестрі можна оцінити максимум п’ятьма балами.

Категорія: Мои файлы | Додав: mgzhyt | Теги: Мар'ян Житарюк, ВДПУ, завдання з журналістської майстерно
Переглядів: 860 | Завантажень: 25 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Поиск

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz